Jako první celokovové velkokapacitní, čtyřnápravové tramvaje s otočnými podvozky byly do Plzně dodávány od roku 1955 vozy typu T1 z továrny ČKD Praha. Do roku 1957 jich bylo do Plzně dodáno celkem 33 a pro nedostatek tramvají muselo být v 80. letech zakoupeno ještě dalších 16 starších vozů tohoto typu z Prahy. Jako historický byl ale zachován původní plzeňský s evidenčním číslem 121, vyrobený v roce 1956.
Vůz T1 je typický svým podélným uspořádáním sedaček pro cestující zády k oknům, stanovištěm pro průvodčího či lištovou dřevěnou podlahou. Nechte se jím svézt...
Kapacita tramvaje je 26 míst k sezení a až 75 míst k stání.
Informace o vozu | |
---|---|
Rok výroby | 1956 |
Místa k sezení | 25 |
Místa k stání | 75 |
Místa celkem | 100 |
Kolik to stojí | |
---|---|
první hodina |
4 300,00 Kč
3 839,28 Kč bez DPH
|
každá další započatá ¼ hodina |
700,00 Kč
625,00 Kč bez DPH
|