Nejmladší vozidlo z naší nabídky, se kterým se v běžném provozu však již nesvezete. Trolejbusy typu 21 Tr byly prvními českými trolejbusy s nízkopodlažní karoserií. Stejně jako v případě autobusů 21 Ab je tento vůz zástupcem zlomového typu vozidel trolejbusové dopravy. A rovněž posledním typem trolejbusu plně vyvinutým ve Škodě Ostrov a shodou okolností i jedním z posledních trolejbusů vyrobených tamtéž, poněvadž v roce 2004 kdy byl vůz vyroben byla rovněž výroba trolejbusů v Ostrově ukončena.
Posléze byla veškerá produkce trolejbusů navrácena zpět do Plzně, kde začaly být trolejbusy vyvíjeny plně unifikované s autobusovými karoseriemi. Nabízený vůz disponuje pomocným naftovým pohonem, čímž tyto trolejbusy krom své nízkopodlažnosti nabízely další unikátní službu, kterou ocenili zejména dopravci. V Plzni tak umožnily rozšířit trolejbusové linky i do lokalit bez trakčního vedení. Neocenitelné byly tyto vozy a jejich nástupoci při náhradních dopravách, odklonech a dalších provozních mimořádnostech.
Kapacita autobusu je 27 míst k sezení a doporučených 23 míst k stání.
Autobus nemůže být provozován od 1. 11. do 31. 3.
Informace o vozu | |
---|---|
Rok výroby | 2004 |
Místa k sezení | 27 |
Místa k stání | 70 |
Místa celkem | 97 |
Kolik to stojí | |
---|---|
první hodina |
3 000,00 Kč
2 678,57 Kč bez DPH
|
každá další započatá ¼ hodina |
500,00 Kč
446,43 Kč bez DPH
|