Dalším nástupcem, historicky nejúspěšnějším a nejrozšířenějším po celém světě, byly tramvaje řady T3 z produkce ČKD Praha. Díky průběžným modernizacím elektrické výzbroje, dosazení elekronických informačních a odbavovacích systémů, úpravám interiéru, řízení a ovládání vozidel bude „Té-trojka“ ještě mnoho let typickou dominantou mnoha českých, ale i světových měst.
Vždyť jen do Plzně bylo těchto vozů v různých modifikacích dodáno v letech 1964 - 1987 celkem 128 kusů a v 90. letech pak zakoupeno ještě dalších 11 starších z Prahy. Oproti další nabízené „Té-trojce“ je vůz s číslem 187 poznamený zásahy do původního provedení a dokumentuje tak designové a technologické změny, kterým část trmvají prošla. Záměrně je tak zachována ve stavu po vyřazení z běžného provozu pro porovnání rozdílů mezi vozy 187 a 192. Markantní je pak již jen rozlišné barevné provedení obou tramvají.
Kapacita tramvaje je 24 míst k sezení a až 80 míst k stání.
Informace o vozu | |
---|---|
Rok výroby | 1974 |
Místa k sezení | 24 |
Místa k stání | 87 |
Místa celkem | 111 |
Kolik to stojí | |
---|---|
první hodina |
3 000,00 Kč
2 678,57 Kč bez DPH
|
každá další započatá ¼ hodina |
500,00 Kč
446,43 Kč bez DPH
|